زندگی دوباره

تا حالا ننوشتم اما از حالا می خوام بنویسم.زندگی جدیدیه

زندگی دوباره

تا حالا ننوشتم اما از حالا می خوام بنویسم.زندگی جدیدیه

روز اول

امروز پنج شنبه 14شهریوره،هیچ وقت نتونستم یه آدم دست به قلم خوبی باشم،اما امروز عزمم رو جزم کردم و می خوام که شروع کنم.

به این خاطر تصمیم گرفتم اسم وبلاگ رو بذارم newlife،چون می خوام یه زندگی جدیدی رو شروع کنم،و از امروز اون رو مستند کنم،اگه مطلبی،تجربه ای و هرچیزی  داشته باشم و به درد اونایی که می خوان زندگیشون رو یه تحولی بدن بخوره ،سعی می کنم این جا بهش بپردازم.


سرم خیلی شلوغ شده،مثل همیشه می خوام خیلی از کارهایی رو که دوست دارم انجام بدم و از طرفی محدودیت های زیادیم دارم.

موضوع اینه که اینجا نمی شه درست حسابی خیلی کار را رو انجام داد،نه درس خوندنمون ،نه کار کردنمون،نه تفریحاتمون، وخیلی چیزایه دیگه.تصمیم گرفتم برای ادامه تحصیل برم خارج از کشور ،استرالیا یا کانادا شاید هم امریکا تا ببینیم چی پیش می آد.

از امروز می خوام مثه یه دفتر خاطرات روند رفتنم رو بنویسم ،نمی دونم چه موقع هایی حس وحال نوشتنش رو دارم اما این دفعه می خوام واقعا بنویسم،شاید چند سال دیگه که بر می گردم و به این نوشته ها نگاه می کنم،خیلی برام جالب باشن و احتمالا به درد اونایی که می خوان برای تحصیل خارج از کشور اقدام کنن هم بخوره.

16 آذر باید امتحان TOEFL بدم،4 تا مهارت داره :

  • Reading
  • Listening
  • Speaking
  • Writing

تو 2 تایه اول بد نیستم،Speaking رو می خوام کلاس بگیرم با دوستم امین با هم.Writing  رو هم با امین با هم دیگه می ریم یه کلاس خصوصی قراره 10 جلسه ای رامون بندازه.


اواخر آذر و اوایل دی ماه هم باید امتحانGMAT بدم

امتحان مهم و نسبتا سختیه، زمان خیلی کمی برای آمادگی دارم،کمتر از یک ماه ،خودم بعید می دونم که امتحان خوبی بدم.

دیروز با چند تا از این تورا تماس گرفتم، می خواست بدونم مالیه قضیه چقدره ،یادم رفت بگم این امتحان تو ایران برگزار نمی شه،سه تا کشور می شه رفت شایدم بیشتر:

  • ترکیه(استانبول ،آنکارا)
  • امارات(دبی،ابوظبی)
  • ارمنستان

با قیمت هایی که گرفتم به نظر می رسه دبی به صرفه تر باشه،البته بستگی داره که بعد از مهر قیمت ها چقدر زیاد بشه اکثرشون گفتن همون موقع تماس بگیر.


خیلی کارایه دیگه ای هم هست که باید انجام بدم،ریز نمرات دانشگاه،پاسپورت،و....

قسمت های بد ماجرا،وقتیه که می خوای برای این موارد پول خرج کنی،اونم با این وضعیت ما،دارم تلاش می کنم وام بگیرم بلکه یه مقدار بتونم از خرج رو بدم،نمی دونم اگه برم کی می خواد این وام ها را پس بده.بیچاره بابام.!!!


برای بار اول به نظر خودم خیلی نوشتم.بقیه اش باشه واسه دفعه دیگه




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد